Ozon Tedavisinin Kullanıldığı Hastalıklar

• 1)Damar dolaşım bozukluklarının tedavisi ve damar hastalıklarını önlenmesinde kullanılır. Reynaud fenomeni (ellerde dolaşım bozukluğu), Burger hastalığı (ayaklarda dolaşım bozukluğu),

• 2)Diabet (Şeker hastalığı):Pankreas hücrelerinin yenilenmesi ile doğal insülin salınımını arttırıyor hastanın ilaç ihtiyacını azaltıyor. Şeker hatalığına bağlı yaralarda yaraların iyileştirilmesi için kullanılır.

• 3)Barsak iltihabı yani kolit tedavisinde akut kanamalı ve kronik evrelerinde hastalığın kontrolünde ve atakların sayı ve şiddetinde azalmaya yardımcı ilaç ihtiyacını azaltmada destek tedavi olarak kullanılır.

• 4)Romatizmal hastalıklar: Hastaların ilaç ihtiyacını azaltmada ve ağrılarının kontrolüne yardımcı ve hastalığın ilerlemesini yavaşlatmak deformasyonları önlemek, kireçlenme diz, omuz gibi eklemlerde lokal uygulama, topuk dikeni, tenisçi dirseği, fibromiyalji (kulunç) tedavisinde oldukça etkilidir.

• 5)Kronik yorgunluk sendromu, fibromiyalji ve stres (Yönetici Hastalığı), Huzursuz Bacak Sendromunda yaygın olarak kullanılmaktadır. Uyku bozukluklar, sabah yorgunluğu, halsizlik, enerji azlığında faydalıdır.

• 6)Hipotiroidiye bağlı metabolizma yavaşlamasında, ani işitme kaybı ve kulak çınlamaları,

• 7)Kanserde kemoterapi ve radyoterapiye destek tedavisi olarak,  KOAH (Kronik bronşit) ve Astım ve alerjiler, ameliyat öncesi ameliyata ve sonrasında hızla iyileşmeyi sağlamak, yanıklarda iyileşme döneminde, bel fıtığı tedavisinde, Hepatitler Hepatit B ve C de hastanın karaciğer fonksiyonlarını korumak kanser ve sirozdan korunmak adına, Zona, Vajinal bakteriyel ve mantar enfeksiyonlarında ozon tedavisi kullanılmaktadır.

• 8)Virüslerin sebep olduğu hastalıkların tedavisinde örneğin karaciğer hastalıklarından hepatitler, uçuklar (herpes), zona, mantar enfeksiyonlarında oldukça etkilidir.