Ozon Terapi Nedir?

✓ Ozon tarihsel ve dinsel literatür de TANRININ NEFESİ olarak geçerken, Latince de “Ozein (kötü ve keskin kokulu)” kelimesinden türetilmiştir.

✓ 1500’lü yıllarda Kraliçe Elizabeth, bakır kap içine koydukları suyu, fırtınalı havalarda yıldırımı çekmesi için açık havaya bırakarak, yıldırım çarptıktan sonra o suyu içmeleri ve o suyla yıkanarak genç kaldıkları rivayet edilmektedir.

✓ 1600’lü yıllarda İrlandalı köylülerin, hasta ve yarası olan kişileri bir odaya kapattıktan sonra, oda içerisine körükle hava basmaları sonucunda, bu kişilerin diğerlerine oranla daha hızlı iyileştiklerini tarih kaydetmiştir.

✓ Ozon, 1995 yılında ABD Sağlık Bakanlığı ozon terapiyi tamamlayıcı tıp uygulaması kabul ettikten sonra preklinik ve klinik akademik çalışmalar giderek artmış ve ozon terapi tüm dünyada medikal alanda yaygın uygulanır olmuştur. Ülkemizde 1999 yılında Dr. Muammer Velidedeoğlu ilk defa ozon tedavisini uygulamıştır.

Ozon Nedir? Özellikleri Nelerdir?​

✓ Aktif oksijen (Ozon O3) bilinen en etkili mikrop öldürücü ve koku gidericidir. Güneşin ultraviyole ışını ve yıldırım anında ortaya çıkan elektrik arkları ile oluşan ozon, dünyanın etrafında koruyucu kalkan olarak mevcuttur ve canlıları güneşin radyasyon etkisine karşı korur.

✓ Çok güçlü okside etme ve çok etkili dezenfekte etme özelliği sayesinde , dünya çapında içme suyu sağlayan arıtma tesislerinde mikrop öldürücü olarak kullanılır.

✓ Yıldırımlar sonucu oluşan ozon, havayı temizler. Özellikle yükseltilerde ve deniz kenarlarında, taze hava kokusu diye içimize çektiğimiz, havada bu hissi yaratan, yıldırımlar sırasında meydana gelmiş olan ozondur.

✓ Günümüzün dünyasında, sadece nefes almak, artık vücudumuza yeterli oksijeni sağlamıyor. Vücudumuz sürekli olarak, havamızdaki, suyumuzdaki ve yiyeceklerdeki toksinler tarafından kirletiliyor. Şehirlerimizdeki oksijen miktarı %21 in çok altında ve düşmeye devam ediyor. Sigara kullanımı, stres, hareketsiz yaşam, sağlıksız beslenme gibi durumlar da eklenince vücudumuzda toksinlerin birikimi ve oksijen eksikliği artar. Bu da kronik yorgunluğa, erken yaşlanmaya, hastalıklara ve kansere zemin hazırlar. Yeterli oksijenlenmeyi sağlamak için nefes almaktan daha fazla şey yapmak zorunda kalabiliriz.

✓ Medikal Ozonun hücresel ve metabolik düzeydeki etkilerinden dolayı, ozon terapi ; uyku düzensizliği, kronik yorgunluk,depresyon, cinsel istekte azalma, erken yaşlanma, dikkat ve konsantrasyon azalması ve yoğun stres ve baskıya bağlı pek çok durumda yaygın ve başarılı bir şekilde uygulanmaktadır.

Ayrıca ozon tedavileri, allerjik hastalıklar,romatizmal hastalıklar, kanser ve kemoterapi uygulamaları ile birlikte, karaciğer ve cilt hastalıkları, kozmetik sorunlar, yaşlanma ve yaşa bağlı görme bozuklukları, diabet, tansiyon ve hiperkolesterolemi tedavilerine ek olarak, ülserler, yanıklar ve cinsel fonksiyon bozuklarına kadar çok geniş bir alanda uygulanabilme şansı söz konusudur.

Hiçbir yan etkisi olmayan ozon tedavisi bu yüzden herkese uygulanabilir.

EĞER BU SORUNLARI YAŞIYORSANIZ :
• Ne kadar uyursanız uyuyun, dinlenemiyorsanız,
• Yıl içerisinde çok sık hastalanıyorsanız
• Bazı konuları hatırlamakta güçlük çekiyorsanız
• Cinsel fonksiyonlarınızda azalma varsa
• Konsantrasyon bozukluğu yaşıyorsanız
• Yoğun stres altında yaşıyorsanız
• Düzgün beslenemiyor  ve sorun yaşıyorsanız
• vücut direnciniz kırılmış ve sık hasta oluyorsanız
MUTLAKA OZON-OKSİJEN TEDAVİSİNE İHTİYACINIZ VARDIR.

Ozon Tedavisi Sonrası Vücutta:

• Toksinlerin vücuttan atılımı kolaylaşmaktadır
• Bağışıklık sistemi güçlü hale gelmektedir
• Metabolizma hızlanmakta, yağ yakılması artmaktadır
• Kıkırdak dokunun yenilenmesi sağlanmaktadır
• Damar cidarı yenilenmekte, damar beslenmesi artmakta
• Dokularda oksijenlenme artmaktadır
• Karaciğer hücrelerinde yenilenme olmaktadır
• Yaşlanmayı geciktirici etkiler oluşmaktadır.

Sadece Hekimler Tarafından Uygulanmalı!

Geleneksel ve tamamlayıcı tıp uygulamalarının sertifikalı hekimlerce yapılması gerekir. Zaman zaman hekim bile olmayan kişilerin bu uygulamaları yaptığını duyuyoruz. Bir hastanın tedavi edilebilmesi için mutlaka hekim tarafından görülmesi lazım. Sertifikasının da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olması gerekir.