Yüz Askı

AMELİYATSIZ YÜZ ASKI YÖNTEMİ

Yer çekimi ile yaşlanma ile gelen genetik faktör neden olur. Yaşlanma ne kadar doğalsa , genç kalmak istediğimiz  bir arzudur..İnsanın yüzü genellikle yaşlanmanın ilk belirtilerini görüntüler. Yüzdeki kompartmanları erir .Oluşan bu değişiklikler yüzde kendini hacim kaybı olarak gösteriyor. Hacim kaybı yerçekimi ile birleştiğinde yaşların tipik görünümü ortaya çıkar. Yüz germe  işlemi ince iğnelerin yardımı ile yapılır.  İp askı uygulaması kanul yadımı ile ipler cilt altına yerleştirildikten sonra da   cilt altında germe etkisi başlıyor.  Cildin kollajen destetiğini artırır.  Elastikiyet kaybını giderir  ve cilt üzerinde gençleşme etkisi başlar .

İP ASKI  UYGULAMASI NASIL YAPILIR ?

Cilt germe tedavisi olan yüz germe uygulaması   uygulamadan  önce anestezi krem uygulanır. Herhangi bir acı  ağrı  hissi olmaksızın yapılan uygulamadır. En fazla 12 ay içerisinde kendiliğinden yok olur.Bu süre boyunca güçlü bir germe ve güvenli bir tedavi ile yüz gençleşme sağlar.Yüz askılama işleminde bunun için  tasarlanmış olan bio uyumlu ipler kullanılır.

>Farklı miktarda germe elde etmek için farklı tiplerde ipler kullanılır.

>İple yüz askılama daha önce belirlenmiş olan yerlere kanüller yardımı ile ipler yerleştirilir.

>Kanüllerin içerisine itilen ipler yerleştirildikten sonra ciltte askılama başlar.

>Yüz askı uygulaması  30 dakkika lık bir işlemdir. 18 aya kadar süren etki sağlanmaktadır.

İP ASKI UYGULMA ALANLARI

• Göz çevresi kırışıkları